Amanida de remolatxa, alvocat i pèsols

Amanida de remolatxa, alvocat i pèsols

Aquesta senzillíssima amanida de remolatxa, alvocat i pèsols és tal com raja, res més. Bé, sí, una mica d´encima de roure, pero no és imprescindible. La remolatxa es cuita, però si teniu temps i ganes la podeu coure al forn embolicada amb paper d´alumini o alguna altra opció més sostenible. I els pèsols, es clar, millor frescos…i de llàgrima!

Ingredients:

  • 2 remolatxes (cuites o crues)
  • 1 enciam de roure
  • 2 alvocats
  • 100 gr de pèsols llàgrima
  • oli d´oliva extra verge
  • sal i pebre

Com fer l´amanida de remolatxa, alvocat i pèsols:

  1. Doncs molt fàcil. Si teniu la remolatxa ja cuita, sigui perquè l´heu comprat així o perquè ja l´havieu cuit en un altre moment, la feina serà molt ràpida.
  2. Escaldar els pèsols.
  3. Tallar la remolatxa i  l´alvocat.
  4. Posar un llit d´enciam i a sobre els tres protagonistes del plat. Amanir-ho amb oli d´oliva extra verge, sal i pebre. I llestos.
  5. Us adjunto un link al nostre canal de youtube per si voleu veure un mini vídeo de la recepta: https://youtu.be/o7pbA2nYXhA

 

 

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *