Cigrons al curry amb verdures

Cigrons al curry amb verdures

Aquesta recepta de cigrons al curry amb verdures és molt senzilla i fàcil de fer, i no cal pas que utilitzeu les mateixes verdures i tubercles que ho he usat. Sí que us recomano, però, utilitzar el curry (més o menys picant) i la llet de coco, el toc que li donen és definitu.

Ingredients:

  • un manat de cards
  • 750 gr de cigrons cuits
  • 2 boniatos
  • una culleradeta de pasta de curry vermell
  • unes quantes escalunyes i uns quantes dents d´all
  • un polsim de comí en pols i un de sumak
  • 2 fulles de llima-kefir
  • 250 ml de brou de verdures
  • 400 ml de llet de coco
  • alfàbrega i julivert

Com fer la recepta dels cigrons al curry amb verdures:

  1. Escalfem el forn per coure els boniatos a 200 graus, i mentrestant pelem els cards. Els tallem i els reservem un moment.
  2. Posem a coure els boniatos amb sal, oli i sumak. Aproximadament, uns trenta minuts.
  3. Ara és el torn dels cards. Els fem en una paella amb brou de verdures, tapats i a foc més aviat lent, durant uns vint minuts.
  4. Sofregim un parell de dents d´all i les escalunyes, tallades a rodanxes. Incorporem els cigrons amb una mica de comí en pols.
  5. Ho mullem amb llet de coco, que portarà una culleradeta (o cullerada, com vulgueu) de pasta de curry vermell. Ho remenem bé, hi afegim les fulles de llima-kefir i deixem coure a foc lent uns cinc minuts.
  6. Quan tinguem cuits els boniatos i els cards els tallem petits i els afegim a la cassola dels cigrons. Deixem que s´amoroseixi tot plegat, cinc minuts.
  7. Ho servim amb julivert i fulles dálfàbrega ben picats per sobre.
  8. Amb aquest plat us recomano un dels meus vins blancs preferits, el Belondrade&Lourton, fet amb verdejo, un blanc excepcional.
  9. I us adjunto un link al nostre canal de youtube per si voleu veure el video de la recepta:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *