Guatlles amb raïm i gingebre

Guatlles amb raïm i gingebre

Excel.lent i senzillíssima recepta que recomanaria fer també amb cuixes de pollastre, segur que queda super mega bo. I com que el pit de les guatlles acostuma a quedar un xic sequet recomano ser generós amb els sucs i així tindreu força salsa per armonitzar millor el plat.

Ingredients (2 px):

4 guatlles (si feu un bo primer i acompanyeu aquest segon amb arròs potser una…)

250 gr de raïm

1 tros de gingebre

1 taronja

2 dents d´all

25 gr de mantega

2 cullerades de julivert picat (opcional)

sal i pebre

Començarem salpebrant les guatlless i daurant-les a la cassola on les cuinareu posteriorment amb els altres ingredients.

Mentrestant fem un suc de taronja i si tenim liquadora doncs fem suc de gingebre. Si no en teniu l´alternativa és ratllar-lo i després xafar-lo amb una forquilla a fi que surti tot el suc. La meva opció és tirar a la cassola el gingebre ratllat…que és el que s´ha de fer un cop s´hagi desfet la mantega dins de l´oli de daurar les guatlles i d´haver-hi posat l´all laminat. Afegim doncs el gingebre, el suc de taronja, el raïm (sense les pinyolets) i les guatlles a la cassola i ho tapem bé, deixant-ho coure uns 15-20 minuts aproximadament.

Us quedarà un plat deliciós amb una salsa de campionat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *