Una petita meravella. El pollastre arrabossat és, ademetem-ho, deliciós. I si aquest arrabossat és amb llavors és converteix en una meravella, com a mínim, sorprenent. Ja, hem d´evitar els fregits, però és difícil resistir-se a aquesta modificació del gran Ottolenghi d´un clàssic etern de la cuina casolana.
Ingredients:
- 2 pits de pollastre filetejats,
- 1 o 2 ous,
- 80 gr de pa panko,
- 60 gr de llavors de sèsam blanc,
- 25 gr de sèsam negre,
- 1 cullerada de llavors de cilantre,
- 1 de llavors de comí,
- 1 culleradeta de curcuma
- un xic de sal
- una mica de pebre negre
Com fer la recepta de pollastre arrabossat amb llavors:
- Seleccioneu les llavors que més us agradin prenent com a referent les que hem posats als ingredients
- Barregeu totes les llavors amb el pa panko (si no en teniu utilitzeu pa ratllat normal). Les de comí i cilantre millor han de passar pel morter, sobretot les de cilantre, i si filem prim estaran més bones si abans les heu torrat en una paella en sec, ben calenta.
- Filetegeu els pits de pollastre si no heu demanat que us ho fessin quan els heu comprat.
- Salpebreu-los, i passeu-los per l´ou batut que ja tindreu preparat.
- Tot seguit els arrobosseu amb el combinat de pa panko i llavors. Jo no faig el pas per farina quan es tracta de pollastre o carn
- Fregiu-los en una paella amb oli ben calent, tenint a punt un plat amb paper de cuina per eliminar l´excés de greix.