Xampinyons i cigrons saltejats

Xampinyons i cigrons saltejats

La base d´aquesta recepta xampinyons saltejats és el que se´n diu un “mutter chettinad” de xampinyons, que es fa amb pèsols i una salsa picant de coco. Jo vaig optar per saltejar els cigrons amb els xampinyons , prèviament cuits apart, i utilitzar la salsa amb totes les espècies. I va sortir un plat boooníssim!

Ingredients

  • 300 gr de cigrons,
  • 250 gr de xampinyons
  • 1 culleradeta de llavors de grosella,
  • 1 de llavors de cilantre,
  • 1/2 de llavors de fonoll,
  • 1/4 de llavors de comí,
  • 1/2 de garam masala,
  • 1/2 de curcuma,
  • 1/2 de pebre vermell,
  • 1/2 de sal
  • 2 xilis vermelles secs,
  • 1/2 tassa de coco ratllat,
  • 1 tros de gingebre,
  • 3 dents d´all,
  • 10 fulles de curry,
  • 2 tomàquets de pera,
  • 1/2 ceba vermella

 

  1. Triturem els anacards amb les llavors de grosella i posem el resultat en remull amb 1/4 de tassa amb aigua calenta durant 15 minuts.
  2. Mentrestant torrem en una paella el cilantre, el comí, les llvors de fonoll i els xilis.
  3. Un parell de minuts més tard incorporem el coco.
  4. Quan aquests estigui torrat ho triturem amb el garam masala, el gingebre, els alls (que poden estar sofregidets abans) i les llavors remullades de grosella amb pols d´anacards.
  5. Escalfem oli en una paella, sofregim la ceba amb les fulles de curry i afegim la curcuma, el pebre vermell i els tomàquets., a més a més de la pasta que teníem reservada del pas anterior.
  6. Ara s´hauria d´afegir-hi els xampinyons i els cigrons, que jo ja tenia cuits i saltejats.
  7. Ho deixem tot plegat que faci una mica de xup xup, deu minuts tapat, i servim.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *