Brownie de xocolata

Brownie de xocolata

El brownie de xocolata tota la vida, amb avellanes en compte de les més tradicionals anous, i una crema de xocolata per sobre que queda gelatinada. Infalible, molt fàcil i ràpida de fer.

 

Ingredients:

  • 2 ous
  • 100 gr de sucre
  • 115 gr de mantega
  • 70 gr de xocolata al 70% de cacau
  • 60 gr de farina
  • 25 gr d´avellanes torrades
  • Per a la crema de xocolata:
  • 2 rovells
  • 20 gr de sucre
  • 140 ml de crema de llet
  • 1 fulla de gelatina
  • 70 gr de xocolata amb llet

 

Com fer la recepta del brownie de xocolata:

  1.  Comencem “blanquejant” els ous amb el sucre, vaja, remenant molt fort amb les varilles fins  que canvii de color, un blanc tirant a groc.
  2. Fonem la mantega i la xocolata i l´incorporem a la barreja d´ou i sucre.
  3. Fem el mateix amb la farina i les avellanes,
  4. Ho posem en un motlle ràpidament i ho enfornem vuit minuts a 180 graus. Ho refredem ràpidament.
  5. Per fer la crema de xocolata ho fem de la mateixa manera que una crema anglesa. Posem a escalfar la crema de llet mentre blanquegem els rovells amb el sucre.
  6. Quan estigui calenta la tirem al bol on hem blanquejat els altres ingredients i quan està tot ben integrat ho posem  de nou al foc uns pocs minuts
  7. Quan arribi a 80 graus (res…) hi afegim la fulla de gelatina remullada prèviament i tot seguit la xocolata. Quan es fongui barregem bé i la posem a sobre del brownie, en calent (la crema) mentre el brownie ha d´estar fred.
  8. Ho tornem a posar a la nevera i quan hagi quallat ja ens ho podem menjar.

0 thoughts on “Brownie de xocolata”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *